Inga-Lill & Bengt är på väg hem.

Efter 18 dagar i Shanghai är de på väg hem, tiden har gått så otroligt fort! Hade velat visa dem mer men allt tar sådan tid här i stan.
Jag hoppas att de är nöjda med semetern här och vi har tyckt att det varit jätte kul att få visa dem hur det är här nere. Och som Kate sa, kul att ha ett ansikte på dem som man hör om.
Ute är det grått och  det regnar, inne är det tyst och jag vet inte riktigt vad jag ska göra.
Borde ta mig ut till peral City och hämta hem smyckers detaljerna jag beställt men som alltid när det regnar så är det svårt med taxi, men det får bli ett fösök.
Måste göra något mer än att bara tvätt och sitta här framför bumburken iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0