Bilmässa.

Shanghai har bilmässa nu i ca 10 dagar så i söndags så passade vi på att besöka den. Jag hade verkligen sett frameot detta och visst var det väl kul, men fy faisken vad folk!
Inte bara det att man inte kom fram och kunde se bilarna utan det gick ju inte att ens förflytta sig i gångarna utan det var bara till att gunga med i folkhavet. Så efter ett par timmar gav vi upp och jag tänkte på landet, skogen hemma i Siggebo som jag snart ska till.
De hade perimär visning av en ny Porshe, en fyra dörras. Det sved nog hos tyskarna att den premiärvisades i Asien och inte på hemma bana.
Riktigt kul att ndå ha varit p en sådan jätte mässa, men man fick lite: vill ha begär. Inte riktigt rätt i mitt läge, hummm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0