Besökarna besöker Changzhou

Mikael och jag åkte tillbaka till Shanghai tillsammans i tis em för han skulle gå på möte på handelskammaren. Han var inte hemma förrens halv tio på kvällen så det var inte mycket man fick sen honom när han väl var hemma. Vi hade pratat om ifall I-L & B oxå skulle följa med till Chanzhou i tis när jag åkte men de tyckte det var lite lite med bara 2.5 timme där. Så i onsdags morgon när Mikael skulle tillbaka till Changzhou så följde de med, hade rundvandring på fabriken, tittade in lägenheten, besökte ett känt tempel (rapport från det kommer senare, de har bara inte orkat skriva än.)
Jag förberedde lunch och bkade kaka för efter kl tio dök Reneé & Ellen upp. Vi sydde på Ellens höna, Reneé var första stoppare något hon fixade fint!
När hönan var ganska färdig tog vi oss en liten promenad ut på stan och sen satt jag och Ellen på balkongen och tjötade tills hon tog tunnelbanan hem.
Jag sydde lite innan det blev gymmet och sen var dagen slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0