Sara här:

Ni Hao!
Ett litet inlägg från besökaren Sara!  Har varit här i en vecka nu och det är helt fantastiskt måste jag säga:)  Härligt väder, fina och mindre fina platser och många nya upplevelser, sen bor jag ju hos två väldigt härliga männiksor också, Jenny och Mikael och det gör det bara mer härligt!!!!!!!!!
Hittills har nog det häftigaste varit Jin Mao Tower i lördags, vilken utsikt man hade från 56:e våningen och maten går inte att beskriva hur god den var! Efter det avnjöts en god cappuccino med öppet tak upp till 87:e våningen, häftigt!!
Idag tog vi det lite lungt på förmiddagen och pysslade, jag gjorde färdigt mitt armband som jag började på igår, blev fint! Kl.12.00 träffade vi Annika, Åsa och hennes syster Anna för att äta middag på Barbarossa! Efter det tog vi tunnelbanan ut till glasögonmarknaden som ligger under marken och det blev ett par solglasögon för min del.
Vid kvart i sex gick vi till Portman's för att träffa Anna och titta på Shanghai Acrobats och de var helt fenomenala, kunde vrida ut och in på sig själva och göra de mest otroliga saker som är helt omöjliga för en annan, hehe. En väldigt trevlig dag avslutades med en glass och kaffe på Mc Donalds på vägen hem och nu innan sängdags blir det lite mer pyssel.
//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0