Sista dagen i Shanghai

Ni Hao!
Nu är det sista dagen i Shanghai, känns allt lite konstigt måste jag säga. Idag tog vi sovmorgon allihopa och sen bar det av till tygmarknaden för att hämta Mikaels skjortor som han sytt upp och de satt perfekt!! Sen åkte vi över Nanpu Bridge, väldigt häftigt med alla vägar kors och tvärs, man undrar hur de tänkt när de byggt det=p hehe Efter det bar det av till Copy market och det blev en klocka och ännu en väska för min del! När vi kommer ut ösregnar det igen, gjorde det igår också så vi blev genomblöta alla tre..
När vi kom hem packade jag och Jenny och jag tror att vi klarar vikten;) hehe Sen gjorde vi oss iordning och tog sedan en taxi till René och Urban! Det skulle visst vara någon stor parad ikväll precis utanför deras hus men vi missade det tyvär, lite otur om man säger så... Men vi gick till ett väldigt trevligt ställe och åt kinesmat, lite olika rätter, väldigt gott!!!
När vi kom hem till dem var det tidslopp inför Formel 1 imon och sedan film och prat!
En väldigt trevlig kväll och ett väldigt härligt avslut på en underbar resa i Shanghai!!!!!!! Tack Jenny och Mikael för två underbara veckor med många fina upplevelser:)!!!
 


/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0