Under har skett!

Att man kan vara så glad över att internett äntligen har hoppat ista igen! Det är en aning skrämmande!
Det la av i söndags, i måndags så ringde jag och bad att internett killen skulle komma upp och titta på vårat moden, jajemen sa de, de ska skicka upp honom. Kanon!
Men inte dök det upp någon kille här inte, så på fm gick jag ner till repan och sa mitt ärende igen, där stod det fyra st bakom disken. Vad i hela friden gör fyra människor i den repan, ok ifall det jobbar två ifall en behöver lämna stället för en stund, men fyra? Jaja, jag ställde min fråga, de tjattlade på och svaret blev: He is at home and relaxing. Vaddå hemma och slappna av efter en hård ledig helg, eller?
Jag bara gick därifrån.
Så i tis frågade jag återigen om internett killen kunde komma upp och ta sig en titt? Då svara de med att han är på sjukhuset. Det lät ju inte så bra och självklart hoppas man ju att han piggnar till och mår bra igen. Ja ja, men är det inte lite konstigt att det bara är en som har koll på internett på ett sådant här ställe? Det är ju trotts ca 100 lg i huset.
Men idag, tor så frågade jag dem igen, och vips vad killen här (han såg ut att må bra) och så bara funka skiten igen!
Jag tänkte att två under kan ju ske samma dag så jag provade radion oxå, visst den hoppade ista efter viss möda. Men så låter den i ca 30 sek är tyst i 2 min och så verka den hålla på. Inte vad man hoppats på, men man kanske ska försöka sig på att spela in lite program i natt så kan man lyssna på dem en annan dag. Då ska jag spela in"Ring så spela vi" och lyssna på på lör, då är det lör på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0