Sykurs alá Jenny

I onsdags var det sykurs i vår lägenhet, väskkurs alá Jenny.
Det var Åsa som drog igång det hela, hon har sett min väska som  jag själv har desinat och ville veta hur man gjorde en sådan. Det var så det hela började, datum bestämdes efter lite ändringar.
Så kl 11 kom tre förväntansfulla tjejer, självklart började vi med fika. Alla som skänner fam Natzén vet att vi gillar att fika, och det för jag självklart vidare! Det var Reneé, Åsa och en kompis till Åsa som heter Ellen som kommer från Singapore och som bor här i Shanghai sedan 5.5 år tillbaka.
Men lite socker i kroppen så var vi pigga för att ta tag i dagens aktivitet.
Det var inte helt lätt att försöka förklara allt på engelska, min engelska är ju inte av toppklass men som tur är så är Åsa & Reneé ganska slängda på detta utrikiska spåk så de hjälpte till. Ellen var en glad prickså man slapp chämmas iaf.
Kul hade vi, det blev inte jätte mycket gjort men en bit på vägen kom vi. Lunch fick vi i oss, inga avangerade rätter men ganska gott blev det till slut.
Åsa & Ellen åkte hem vid fem tiden men jag & Reneé satt var tills klockan visade åtta. Då såg det ut som bomben slagit ner så hon var snäll och stannade kvar och hjälpte till att städa undan.
Sen gjorde inte jag många knop, hjärnan var helt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0