Lägenhetsvisningar

Söndagens progekt: titta på ny lägenhet.
Kanske måste vi flytta till nyår när vårt kontarkt går ut på denna lägenheten. Så därför började vi titta runt i går sön.
Vi tittade på ett par st, vilken tur att jag antecknade och Mikael fotade för efter ett par stycken flöt allt samman som en stor massa med kök, sovrum, extra rum, toaletter, frågor och gym. Du milde!
Såg två lägenheter som gick långt utanför vår budjett, så jag förstår inte varför hon tog oss dit, men visst var de fina! Det var väl bar förnamnet, men för oss två så hade vi nästan gått vilse där inne. Hade vi suttit i varsin ända på lg så hade vi defenetift inte kunnat prata med varandra. Men som sagt, den behöver vi inte tänka på!
Jag är inte det minsta mer klok på läget nu än vad jag var igår morse. Allt känns bara jobbigt, att behöva ta en massa beslut och så vet man vad man har men man vet inte vad man får.
Vi är rörande överens om att en lägenhet är kanon, läget är perfekt, gymet och poolen ok, frech lägenhet men fräck utsikt, men den är lite liten. Vi har trångt i gardoberna om det är nu så mindre ska vi ju inte ha det. Men som sagt, just nu vet jag ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0