Dailigt internett

Internett la av for femte ggr pa kort tid igar nar Mikael spelade nat poker sa han forlorade sina sattsade slantar.
Sitter nu pa ett fik m en kopp kaffe och kor pekfingervalsen pa dessa harda tagnenter.
Sag en harlig syn nar jag korsade overgangstallet pa vag hit:
En kille kom pa cykel men ett rojsag i framre cykelkorgen o bensindunken pa styret, jag hade aldrig ens kommit pa ideen att frakta ett rojsag pa en cykel.
(Hoppas ni forstar vad jag skrivit med tanke pa att prickarna saknas).

Kommentarer
Postat av: Mamma A

Vad ska han ha röjsåget till ,det finns väl inget att slå på asfalten.

2008-10-06 @ 11:28:42
Postat av: Frida o Klara

Grattis på namnsdagen!



idag har jag haft migrän o feber phu så håkan har vart hemma och passat den lilla hönan. men nu känns det bättre.

kram

2008-10-06 @ 17:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0