Brev från moster Doris

Att få brev är väl bland det roligaste som finns, och när man är här uppskatta man det ännu mer!
Vi har det ändå väldigt bra för ca en ggr i veckan kommer det ett tjockt brev med lokltidningar, räkningar och hemmets journal hit ner från en snäll själ (mamma Inga-Lill).
Det är trevligt att läsa lite om vad som händer där hemma, titta in barnbilderna och så.
Igår kom då ett från moster Doris. Jag skickade ett för ett bra tag sedan hem till mina båda mostrar, hade hittat moulinegarn, de är hejare på att brodera de där två så jag tänkte jag kunde bistå med lite billigare garn åtmindstånde.
Tydligen verkade garnet falla i god smak och det klarade visst oxå "tvätt testet" så nu ska jag ut och shoppa garn åt mina kära mostrar så de kan brodera fina julklappar.


Kommentarer
Postat av: Anneli Hangzhou

Övertar gärna lokaltidningarna och HJ, men räkningarna kan ni behålla ;))

2008-10-17 @ 06:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0