Tidsomställni

Jet leg, ja just det. Den känner man av. Lite markligt att kroppen är så inställd på vissa saker.
Första kvällen somnade jag av ren utmattning, andra gick oxå bra, då hade vi varit ute så det gjorde nog sitt. Sängfösaren var ju som sagt drucken.
Men sen, två kvällar har jag legat där som ett fån och glott. Det är inte likt mig att ligga vaken och snurra en timme eller två. Jag somnar normalt innan jag lagt huvudet på kudden, och nu snurra man som en karusell.
Att stiga upp på morgonen är desto jobbigare, helt död. I helgen och igår måndags körde Mikael upp mig, men idag. Då rinde klockan länge, men vid 08 så stod jag på benen. Lika bra att försöka återställa sig så snabbt som möjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0