Jobba på Höganloft

Ja då var man åter kock.
Kändes precis som förr, man hittade, visste vad man skulle göra, kände igen sina medarbetare. Ganska konstigt att man faller in på sin plats så fort, känns knappt att man varit borta från bygget i fyra månader. Men visst, jag kan ju inte menyn och andra saker som ständigt ändras, men det där vanliga, det satt kvar i hjärn balken.
Super roligt att träffa alla!
Nu är första arbetsdagen avklarad, återstår bara tre. Undra om jag är lika trött efter de kommande tre arbetspassen som jag är ikväll? Hoppas inte det för imorogn ska jag förhoppningsvis träffa Theo (ett av mina gudbarn), de har köpt hus och är i full gång med att renovera för att kunna flytta in snart.
Den andra lilla solstrålen till gudbarn fick jag träffa förra veckan. Då visade han stolt upp att han fått cykel och var en hejare på att cykla. Han hade jobbar byxorna på för han hade fått för sig att han skulle byta däcken på cykeln, antar att hans far hade bytt däcken på krossen dagen innan så det var därför han oxå skulle byta däck.
Ska nu sova så jag orka upp med tuppen och brassa frukost till gästerna i morgon bitti.
Mikael har problem med kina tiden, John blund har inte kommit förrens 02 de senaste nätterna, hoppas att han kunde somna tidigare i kväll.

Kommentarer
Postat av: får du se om du tittar in på min blogg..hi hi!

Hej där..jaha du, på Höganloft har jag oxå jobbat..med dej..fniss! Tänk att jag skulle hitta dej i "Bloggvärlden"..titta in på min blogg vetja! kram..

2008-05-14 @ 22:18:43
URL: http://sutzana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0