Äntligen

Äntligen har jag fått sova en hel natt! Efter att ha haft den där dumma nerven (ishias) i klämm i 10 dagar så var det gudomligt skönt att slippa ondskan. Det har gått fint på dagarna då man rört på sig och haft tankarna på annat, men när jag skulle sova. Hujedamej! Provade alla möjliga och omöjliga sovställningar utan att lyckas, så var det bara att inta soffan. Antagligen har all strechande, bubbelbad och massage gett resultat.
T.o.m förkylningen har börjat ge med sig, så igår hoppade jag i simbasängen för första gången i Shanghai. Inte var det några 2000 meter som det var förr utan 400 meter, idag åstakom jag 500 meter.
Jag blev påmind om att armarna har en muskel grupp som heter triseps och de har tydligen inte blivit tränade på ett tag.
Men vem vet, om ett tag så kanske man åter ligger och dra sina 2000 meter. Denna bassängen är bara 20 meter så istället för 80 längder som hemma så får man här dra 100. Då hinner man räkna många kakelplatttor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0