SWE - Spanien

Kl 18.30 kom Kate & Stefan, Anna & Robert, vi började ladda här med en fördrink eller rättare sagt, öl och whisky. Sen bar det var till en Italjensk resturang, god mat i goda vänners lag!
Sen var det fotboll på storbilds TV. Det är en sport bar (hur nu en bar kan vara sportig?) där de sänder alla matcherna på mer än en TV apparat.
Servitrisen såg helt livrädd ut när hon stod där i ett hörn och visste inte hur hon skulle bete sig. Bla så kunde hon inte servera is vatten till oss för det var för mycket folk ivägen, men Robert följde med henne och tillbaka kom både Robert och vattnet. Så han kunde!
Allt var ju frid och fröjd tills det där sista målet! Stefan var väldigt upprörd hela vägen hem hur detta kunde ske. Så han kunde nog inte somna på flera timmar efter detta, tro han satt vid datorn och läste kommentarer och inlägg om matchen. Vad Mikel gjorde medans han att uppe till kl 04.30 det fattar inte jag. Han själv sa att han tittade på den andra matchen, Ryssland mot, ja just det?
I fredags låg Mikael i feber och hals ont, idag är det visst min tur. Så jäkla tråkigt!
Sitter här med en kopp te med honung i, igår drack jag ju whisky så jag borde ju vara hur frisk som hällst?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0