Midsommarhelgen

Midsommarhelgen och nyårsdagen har ungefär samma status, latmans dagar! Inte gjorde vi många knop, mådde heller inte dåligt, utan mer - helt tillåtet att inte göra något!
Vi lyckades med att ta oss till gymmet och senare på e.m. till Anna & Robert och intog deras pool. Solen visade sig nästan mitt på dagen i lördags men när vi badade så var det mulet! Men varmt så vi led inte, jag hade dock tänkt skaffa mig lite solbränna till den stora festen hemma den 5/7 då storebror blir en äkta make till Jenny. Den fina solbrännan jag låg inne med när vi kom från Turkiet är liksom ett minne blott.
I söndags skulle Mikael, Robert och Mats spela tennis, nyinköpta rack och glada i hågen gav de sig av. Jag och Anna intog massagebänkarna, jag lyckades få en totyrare. Det var nära att jag hade rest mig och lämnat rummet, visst jag är öm och har ont. My fy sa... vad hon hittade ömma pungter. När vi återvände till deras lägenhet lagom såsiga och ömma satt där tre nyduschade glada herrar och väntade på att vi skulle komma hem så vi kunde gå och äta. Det hade regnat på dem hela tiden och banan blev lika hal som  en skridskobana så de hade gett upp efter 1 timmes spel.
Men med lite god mat i magen så mådde vi alla bra igen.
På kvällen satt jag och Mikael på balkongen och studerade storstaden, det var regnigt och grått, men endel såg i allt. Vi kostaterade att vi har det bra, träffat endel roliga nya vänner, bor i en av världens största städer, just firat en ovanlig midsommarafton och på fredag ska vi åka hem till Sverige.

Kommentarer
Postat av: Robban

Välkomna hem! Du kan fixa brännan här hemma, det ska bli fint väder här den närmsta tiden

2008-06-23 @ 21:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0