Robban är här nu!

Så här tidigt har jag inte stigit ur sängen på länge så det var kanske på tiden! Mötte Robban på flygplatsen, han skulle landat 8.30 men flyget var ca 30 minuter försenat och när han kommit igenom visumkontrollen tog vi magleven det snabba magnettåget (430 km/h),  tunnelbana och en promenad innan vi kunde stiga in genom dörren till lägenheten. Han var toppen pigg när jag mötte honom men när vi kommit hem och vi fikat lite var det en storebror som somnade på soffan. Medans han sov så läste jag en av alla tidningarna som mamma varit snäll och skickat med (tack Biggan, du hade oxå bidragit). Även lite tyg hade mamma skickat med, så nu kanske jag kan sy lite när jag blir ensam igen.
Jag tvingade upp honom efter två timmar. Då tog vi oss ut till ett stort shoppingcenter, åt lite lunch och tittade runt. Jag köpte ett par nya promenadskor( inte var de billiga inte, men förhoppningsvis bra), lite sportiga men ändå inte klumpiga och förstås var de bruna.
Nu ska vi laga lite mat så när Mikael kommer hem kan vi äta ihop och ladda för morgondagen, då det antagligen blir en hel del shopping. Med tanke på vilken lätt packning Robban hade så förstod jag snabbt att han skulle fylla upp den tills han åker hem.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej!
ha en trevlig helg! Jag har bakat bullar och kakor idag, bäst att laddar frysen nu när man har tid, sen lär det ju bli fullt upp, bara en månad kvar....:) Imorgon ska vi ut till huset och greja lite, på måndag kommer ju snickarna, sedan börja det hända lite, kul. Hadet så bra! och hälsa micke och Robban! Kram från benestad

2008-02-16 @ 14:04:34
Postat av: Olssons

Hej på er!Skickar en hälsning ifrån Siggebo vi ´har varit och gjort huvudstaden osäker i helgen.Alla mår bra och nu är det en helt vanlig vecka som ska påbörjas.Spotlovet är slut och nu är det skola som gäller.Till helgen blir det 40-års fest för Bobby, så det är alltid något.Hoppas att ni alla tre(!)(hej Robban),har det bra!Ta hand om er!Kramar Mattias,Mari,Mimmie,Ronja

2008-02-17 @ 19:11:37
Postat av: Olssons

Hej på er!Skickar en hälsning ifrån Siggebo vi ´har varit och gjort huvudstaden osäker i helgen.Alla mår bra och nu är det en helt vanlig vecka som ska påbörjas.Spotlovet är slut och nu är det skola som gäller.Till helgen blir det 40-års fest för Bobby, så det är alltid något.Hoppas att ni alla tre(!)(hej Robban),har det bra!Ta hand om er!Kramar Mattias,Mari,Mimmie,Ronja

2008-02-17 @ 19:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0