Helgen är nu över!

Efter branden flöt helgen på bra, förutom att Mikael lyckades bli dunder förkyld.
Robban har beställt kläder till sommarens stora händelse, killarna slog oxå till med att beställa var sin ytterock. Detta gjordes på tygmarknaden, det tog en stud att få alla måtten och att beskriva hur allt skulle vara. Så under tiden gick jag runt bland de tre planen och köpte mig lite tyg så jag kan sy mig en ny västa (få se när det blir av).
Klockan visade e.m. men vi gick ändå in på copymarket, där behöver man ha bestämda steg och gå till de man bruka göra för annars kommet man inte längre än 2 meter, looking, looking, bags, T-shirt..........................
Vi visade Robban våra favorit ställen och han tyckte visst oxå om de ställerna för han shoppade loss odentligt!
Haffade en taxi, hem, tre personer duschade och fixade iordning sig på 25 min, ut i en ny taxi och en resa på 50 min till Stefan ooch Carola. Där fick vi jätte god mat och dryck, kvällen gick aldeles för fort!
Söndags f.m. var vi inte blixen precis, men ut kom vi och spanade in några nya ting. Kvällen blev lugn! Tacos och film, det är inte fel det!
Mikael gav sig av tidigt idag på morgonen så nu är det till att skaka liv i Robban så vi kan hitta på något skoj  en dag som denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0