Sista dagen i SWE

Man tro att man ska hinna så mycket när man är hemma, men det gör man visst inte. Men bra har jag haft det. Men samtidigt är det rätt jobbigt att vara ifrån sin älskling så länge, man längtar efter honom!
Fixade och donade lite innan jag fick f.m. fika hos Nellie, Carin och Micke i G-ved. Alltid lika kul att träffa dem. Nellie hade natuligtvis vuxit och var en glad prick som traskade runt i sin gåstol. Att äta på borskanter var tydligen gott,  tänderna är visst på gång.
Skulle krama Stina och Ella en sista gång, men Stina hade inte riktigt tid, hon fick nämligen en Hello Kitty plastpåse av mig och den var mer intresant än vad jag var just då. Men jag fick desto större kram av Ella och mamma Jenny.
Racefart hem för att träffa Sara.H som ska komma ner till oss om ca två veckor, det ska bli kul!
Självklart var jag tungen att ut i landet en sista gång och rensa ogräs, klippa ner en massa så mamma ska ha lite mindre att göra i mitt land. Men så kom oska och ösregn så jag blev inte riktigt färdig. Trodde jag skulle kunna trotsa regnet med hjäp av regnrock, men det regnade för mycket.
Istället blev det att äta gott och dricka vin tillsammans med mamma.
Johan.L tittade förbi och sa hejdå. Naturligtvis fick han mat, vi bytte jämt på några paket buljongtärningar och mat. Fint byte tyckte jag och förhoppningsvis han oxå. Buljongtärningar är dyrt i kina-land för det är inpoterat och jag hade glömt att köpa det. Mamma erbjöd att vi skulle åka en kvart tidigare dagen efter på väg till tåget, men det nappade inte jag på. Jag gjorde som de stora ledarna, out sourceing, det funkade fint!
Packa behöver man ju oxå, tur att natten är lång för det var då jag gjorde det. Undra bara om jag fått med mig allt, för det gick i raket fart att packa denna gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0