Pappa & faster är här.

Torsdag morgon, upp innan tuppen ens hade vaknat. Tog T-banan ut och missade där jag hade tänkt byta till maglewen, så då fick det bli till att ta T-banan hela vägen ut. Men gu vilken tid den tog! Klockan gick och jag kunde tänka mig hur de stod där ute och hoppade och väntade.
Väl framme på flygplatsen så var det ett halft maraton till terminal 2, men där stod då ingen pappa. Irrade runt och tänkta: vad i hela fridens namn!
Jag sa till pappa innan jag åkte: även om ni får vänta på mig så stanna vid gaten. Jajaemen sa pappa och jag litade på honom, för jag tänkte han går då ingenstans utan att jag är med.
Ringde Mikael och han kollade att flyget hade landat och han frågade om jag verkligen stod i terminal 2, ja det tro la sjutton! Men så ringde han pappa och tro det el ej så hade han på mobilen och då stod de vid maglewen. De tyckte att de väntat så länge så de hade började gå.
Där stod de iaf vid maglewen och väntade som två små froma lamm, sen fixade jag biljetter och vi tog maglewen och T-banan hem.
Nu har vi fikat på balkongen, mamma hade bakat bröd som hon skickat med. Det är mitt favorit bröd och det var som vanligt ur gott! Tack mamma!
Nu ska vi smida lite planer för dagen och sen får vi se vad som händer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0