Läder & kedjor.

Det är bara att konstatera att läder & kedjor är väldigt inne nu i höst!
Varför inte använda sin gamla kedja och bara förnya den med ett nytt roligt hänge?
Eller varför inte, kanske köpa sig en ny? Har en massa, massa och massa, men några stycken olika på G iaf.
Läder är som sagt ur hett! Läder armband är grejen, det har jag idag fått erfara då jag började på nya kollektionen.
Spenderade timmar på Pearl City, var helt slut i knoppen efter.
Har tänkt frångå konceptet att hatta, lite där, ojsan måste nog beställa fler sådana el oj det var ju snyggt det måste vi ha oxå. Nu är snudd på allt förhoppningsvis beställt, men........
Men känner jag mig själv rätt så lär det bli lite hattande till innan jag är färdig för smyckesparty.
Ha tänkt lägga in en stor stöt redan i november i år så att alla som känner för det skall ha tid att kolla in nyheterna och inte behöva ha det samtidigt som allt annat i december, då skall ju allt annat ske.

Fler bilder kommer att komma, håll till godo så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0