Toa vanor.

Alla har vi olika toa vanor, alla de har jag inte tänkt ta upp nu (ha just ätit frukost).
När jag tänker på göra det i natura, så tänker jag: då är man i skogen i naturen. Där är det liksom naturligt. Men att ställa sig och pissa i en rabatt utanför ett av stans bästa hotell, du kan man väl börja undra?
Härromdagen passerade Mikael Shangri La, en stor hotellkedja i Kina. Är osäker på om de härja i övriga världen. I Changzhou är de ett av stans bästa hotell, knaske det bästa. De har en mycket pampig entré där man kör upp med bilarna, ha en gubbe som öppna bildörren, en som visar en vägen och allt är i topp trimm!
Utanför denna tjusiga entré är det naturligtvis fina rabbarter efter alla konstens regler, där ställer sig en kostym klädd herre och pissa! Det var ju snällt av honom att han gjorde det i rabatten men ändå?
Hade det varit jag hade jag gått in på hotellet och lånat en av deras nystädade toaletter. Hade jag varit i skogen, då hade lingonriset funkat fint men inte när det är en massa människor som ser en och inte mitt i stan. Kvitta om det är utanför ett lyxhotell el utanför ett ruckel, man tänker väl på sina medmänniskor att de ska slippa se något sådant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0