Kinesiskt badhus.

Förra fredagen var det tjejkväll tillsammans med killarna, det spenaderades på ett kinesiskt badhus.
Meningen var att jag skulle skrivit om denna annorlunda händelse tidigare men har man gäster så har man viktigare saker än att sitta framför datorn.
SÅ:
Fredagskvällar är det alltid helt hopplöst att få tag i en taxi så vi tog kartan under armen och gick nästan hela vägen till badhuset, Mikael knatade på med långa benet före det korta och innan vi gick var vi en runda på gymmet och efter gymmet och lite mat får jag alltid en dipp, så även i fre kväll på promenaden så jag var nog inte men mest tjötiga av oss. Men med några kvater kvar så hittade vi en ledig taxi, den tog vi!
Hittade babhuset utan problem och där satt några av gänget och väntade, vi väntade en stund til för att försöka samla ihop skocken. Lämnade in skorna ohch fick ur sexiga små innertofflor. Killarna fick hålla sig på första planet och vi tjejer blev förvisade till andra våning.
Några tjejer kan endel kinesiska så vi försökte få det hela förklarat för oss, det gick väl så där men så kom Yifen som en räddande ängel. Hon har bott i sverige sen hon var 4 år så hon kan både kinesiska och svenska flytande, tala om tur för oss för på det sättet uppförde vi oss nog någrlunda som man skulle.
Fick skåp som hemma, in i duschavdelningen, sen fick man kliva i en pool, typ bubbelpool fast utan bubblor. Vi hade missat att ta på oss badmössor men det var en söt aie som gav oss varsin och serverade vatten mellan varven.
Vi bokade tid för skrupp, det var en evinnerlig kö så innan vi nådde skrubben var vi så varma så vi kunde knappt sitta kvar i vattnet.
Vi bokade en lite bättre skrubb, tänkte bli extra renar. Vi tittade in i det där rummet, skrubbrummet. Där luktade pyton det berodde nog på att det var populärt att bli masserad i mjölk, det var tydligen väldigt nyttigt för kroppen.
Bara till att lägga sig på britsen, helt näck och sen började tjejen skrubba. Killarna blev skrubbade på alla ställen, vi fick bara på mer normala ställen. Jag trodde att jag var ren, men ack. Guu som det såg ut på britsen!
Sen skulle man få en lättare massage och man fick välja mellan att bli insmord i honung, alovera, mjölk och...(kommer inte ihåg). Jag valde honungen men så blev det  varmt på kroppen så jag trodde jag skulle brinna upp! Fattade varkligen ingenting, kan honun bli så varmt? Det kändes som jag hade tiger balsam på hela kroppen, hade jag gjort det hemma hade jag hoppat in i duschen på två röda men försökte intala mig: Detta är inte första gången de gör detta, detta är nyttigt osv.
När det brädde som mest, då frågade hon om honungen. Vad i hela friden vad det innan då? Jo det var den bättre skrubben. I efterhand visade det sig att man skulle säga till när det börja bli varmt och då avsluta de, men vem skulle kunna fatta det?
Efter skrubben och honungsmasage var det bastun, där stod inte jag ut många minuter utan flydde ut till duschen. Då var det en annan dusch, här kunde man sitta ner på en pall och duscha, lyxigt varre. Fösta gången jag satt och duschade.
Rena och fina fick vi pyjamaser, kunde torka håret och smörja in sig i body lotien.



Micke i sin sexiga pyjams.

 
Vi tjejer fick trosor att ha under pyjamasen men det fick inte kilarna, men man kan ju undra om dessa trosor verkligen var till tjejer?
TH, tjejernas omklädningsrum, där stod det skyltdockor och visade olika pyjamaser.



Efter skrubben och maten kan man hyra pokerbord.

 
Ny skrubbade och fina kunde man beställa mat och se på en show. Ljudvolymen varsky hög, trodde hjärnan skulle hoppa ur huvudet. agom dåsiga efter badet och skrubben skulle man då titta in denna show. den var nog ganska bra om det inte hade varit för volymen.

Som sagt, efter skrubb och bad kunde man äta, se på showen, hyra pokerbord, få massage, få sig en egen säng och se på TV, gå på bio. Allt i pyjamas.
Tänk er själva 3000 kineser i pyjamaser!
Tänk om de hade hoppat över att röka oxå, då hade man ju varit frech när man vände hemmåt oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0