Nya orkideér!

Jag el VI ska man väl säga, blev bortskämda när vi hade gäster.
Medans Kenneth var i Changzhou och gick på studie besök på fabriker så var jag & Sollan bla på en blomsemarknad, där är mängder av blommor i alla de slag! Bla orkideér som är Sollans favorit blomma. Våra är överblommade och några fick jag slänga för de hade fryst medans vi var hemma och firade jul. Skulle inhandla nya och planetra i vår kruka men istället för att inhandla fick jag välja och fick dem av våra gäster.
Nu står de och pryder vårt vardagsrum och den lila står i sovrummet, lite färg skadar ju inte i vår vita lägenhet.
Hoppas de står länge så vi kan njuta extra länge!






Kommentarer
Postat av: mamma A

Kan ju förstå att Sollan var sugen att shoppa med sig.

2010-01-29 @ 15:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0