Företag.

Nu har jag fått tummen ur och skapat mig lite mod så nu har jag ett litet företag. Ja litet är det rätt ordet just nu, har inga högskjutande planer men vem vet........
Först och främst skall jag sälja smycken och sen får vi väl se om det kan bli något mer spännande.
Företaget heter: Jenny Från Norden (lite fyndigt). Ville inte heta något med pärlor el smycken för vem vet om det är det man sysslar med efter fem år?
Hade tänkt jag skulle ha mig en liten blogg el hemsida, men dator, teknik och jag hör liksom inte riktigt ihop så än så länge finns det ingen sådan. Men jag hoppas att även den ska hoppa "ista" någon gång framöver.
Innan den ev hemsidan el bloggen är igång så blir det mail, där jag kan skicka över bilder på mina alster. Har iaf lyckats med att skapa mig en jobb mailadrss (el jaja, det var Mikael som gjorde det åt mig för jag lyckades inte) i vilket fall som hällst så har jag nu en jobb mailadress (bara det är ju lite kul), [email protected].

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Lycka till önskar jag dig!

2009-10-01 @ 21:53:40
Postat av: Jonas

www.jennyoffnorden.se funkar bättre i webben, vet att jag är nörd regga på one.com billigt och bra

2009-10-03 @ 18:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0