Nu har vi flygbiljetter hem i sommar!

Nu äntligen har vi flygbiljetter hem i sommar!
Först väntade vi lite, sen skulle bruden på kontoret kolla upp allternativ (men hon är gravid och då blir många kineser helt handlingsförlamade så det har tagit tid), sen trodde vi att om vi väntar lite till så kankse det blir ännu billigare. Men så för ett par dagar sedan gjorde bruden på kontoret en reservation åt oss och igår gick priserna upp så då tog vi det allternativet vi hade förbokat.
Det blir natt flyg härifrån, landar i Munchen tidigt som attan på morgonen och vidare till Köpenhamn och tåg till V-mo. Tro det var samma håll ner oxå el om  det var via Frankfurt tillbaka, jaja det lär jag väl hinna kolla upp.
Jag hade mer än gärna flygit tillbaka från Göteborg, vet att jag har en snäll mamma som hade kört mig dit så hade man sluppit det där himla tåget, men då hade det blivit mycket dyrare så nu blir det tåget ändå.
Vi åker fre den 10 juli (för att vara frecha till bröllopet mellan Frida & Håkan den 18 juli), Mikael åker tillbaka den 5 agu (el om det var den 4, guu det har varit så mycket datum fram och tillbaka så nu minns jag inte hur det blev) jag åker tillbaka den 20 agu, det vet jag iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0