Förtidigt fördelsedagskalas

Kvällen den 5,de jn var det förtidigt födelsedagskalas hemma i Siggebo.
Vi blev ganska många, tro vi var 17 st + tre barn så det var fullt.
Det bjöds på soppa med lite olika bröd till bla ett hembakt (Ewa hade med sig ett så gott ner hit i höstas när de kom så det var jag tvungen att prova att baka).
Mamma Inga-Lill bistod med tårta, jag fick önksa mig, så det blev den där goda med maräng och kräm. Hur smarrig som hällst.
Fick en massa fina paket oxå, bla champangeglas som jag har börjat samla på, resegodis av Frida (det var gott att ha på planet, det är nästan slut nu), ett stekfat, en ljuslykta som är med hit ner och en massa annat fint.
Det var en toppen avslutning på julvistelsen hemma i svedala!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0