Agatong kvar hemma i Sverige

Agatong är ett gosedjur, en tiger jag fick av storebror Robban julen -87. Han är en välberest tiger, har sett Sverige från norr till söder, Danmark, Kreta och en massa andra ställen. Självklart så var han med till Kina och även hem till Siggebo. Kvällen innan jag skulle åka och packa ner honom så lagade mamma Astrid hans nos, med tanke på att han är 21 år så hade han blivit sliten om nosen.
Men något gick fel och han blev kvar på sängen hemma i Siggebo, katastrofen var nära!
Så när vi ändå var på Ikea i söndags för att shoppa åt Lesjöfors så köpte Mikael en ny vän till mig. Han fick namnet Krokodilen Gusten. Han är nu oxå nytvättad och ska hålla mig sällskap alla nätter då Mikael är Changzhou.

Kommentarer
Postat av: mamma

Akta så inte Agaton blir svartsjuk , då kanske han inte vill kuska runt jordklotet med dej.
Kramizz

2008-05-26 @ 18:11:01
Postat av: Frida o Klara

Ojjjjoj nu är det nära katastrof, hur klara du dig bara! Jag minns att han vart med på alla våra resor, bla jagat bananflugor på Teneriffa och levt backpacker liv i asien i månader. Hur ska detta gå??? Klara du dig ända till December? och Klara AGaton det? Det återsår att se, men men den nya krokodilen ser rätt sött ut den oxå!! Kram

2008-05-27 @ 13:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0