Mikael i Beijing & Jenny i Siggebo

Tala om att flyga och fara, Mikael i Beijing och jag i Siggebo.
Mikael körde ut mig till flygplatsen i måndags kväll, innan dess hade vi ätit gott på vår favorit resturang - Thai Galleri.
Vindarna var i rätt riktning som jag skulle på så planet stod kvar på backen i ca 30 min för annars hade vi landat förtidigt i München. De öppnar inte flygplatsen förrens 05 så därför stod vi kvar i Shanghai på backen istället för att väntar i München.
I München blev det fyra timmars väntan på att få komma vidare till Göteborg. Där väntade mamma & pappa.
Vi var ju så nära tygaffären skroten så på vägen hem så tog vi oss en avstickare till Kinna (till pappas förtjusning).
Allt såg ut som valigt hemma och det känns precis som vanligt.
Mikael är i Beijing på möte, de var där för tre veckor sedan och nu var det dags igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0