Fredagens bronsmatch

Nu laddar vi för att senare idag gå på bronsmatchen mellan Belgien och Brasilien. Fatta vad coolt att få se Brassarna lira. Inte för att jag vet var man behöver åstakomma för att få en hörna, ett inlägg eller vara offside. Jag vet dock att det är 11 gubbar i varje lag och att de ska få in den där runda läderbollen i det där stora målet. Det spelar ingen roll, det ska bli kul ändå. Mikael har fått för sig att Ronaldo ska spela och bara är ju häftigt att se en av väldens bästa spelare.
Att vi fick dessa biljetterna var på ett ganska tråkigt sätt, jag hade sett framemot att Ingrid i alla fall skulle komma ner samtidigt som jag. Men sista dagen när jag var hemma i Sverige läste jag mailen på morgonen innan jag gav mig av på min lilla "hej då" turné att deras dotter blivit sjuk och självklart stannade Ingrid kvar i Sverige tills dottern är ok. På väg till Nellie på f.m fika ringde Ingrid och frågade om vi ville ha deras brons biljetter för att hennes man Janne hade blivit tyungen att åka iväg på tjänsteresa, jag sa, självklart vill vi ha dem utan att ens ha frågat Mikael.
Så nu har vi fått kontakt med Robert.K som oxå ska gå på matchen, hans Marita är kvar i Sverige (hon är med i pärlgruppen så henne har jag träffat endel, men inte han) . Innan matchen ska vi styrka oss lite hemma hos oss, äta något gott på en lämplig resturang och sedan trängas i tunnelbanan bland alla andra människor. Förhoppningsvis vara i god tid till matchen och inhämta stämningen.
Storebror Robban: Du är väl inte avundsjuk? Hihi..........

Kommentarer
Postat av: Robban

Inte jag inte, jag kan ju se repriserna på tv och ha en svensk kommentator:-)

2008-08-22 @ 18:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0