Träning.

Hej!

 

Träningssäsongen har börjat  för 2010…..

Jag tänkte dra igång ett ambitiöst träningsprogram för att stolt kunna  

visa  upp mej mycket slankare och snyggare när sommaren kommer. 

Jag tänkte först vänta till det blev lite varmare ,  men jag kände mig  

så   taggad att börja direkt. Hoppas det är fler som vill vara med.  

Det är  så   skönt med lite stöttning ibland.

Vi tar det lite lugnt i början och trappar upp det efter hand eller  

vad säger du?

Ok, häng på nu...

Scrolla ner...












































































ÅSSÅ SCROLLAR VI UPP IGEN!

Såja, det kan räcka för idag.

Glöm inte att stretcha efteråt!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0