Smyckersskåp!

Nu äntligen är mitt smyckersskåp beställt!
I lördags efter att vi gymmat en liten runda och klippt en go frukost hämtade vi upp Kate & Stefan i ös regnet och gav oss ut till Hongquoi blomstermarknad. Tittade runt lite först innan själva beställningen skulle ske, bara att beställa tänkte jag, så är det ju inte alltid utan det hela tog en lång stund. Men det var delvis vårt eget fel för vi ändrade om bland lådor och hade oss och hoppas att mannne som tog emot beställningen uppfattade allt rätt, det får vi se om en månad!
Jag längtar så!
Vet att det låter lite knäppt med ett skåp bara för smycken, men man behöver ju inte bara ha smycken i de där lådorna. Kan väl lägga bälten, scarfsar och allt annat små "krafs" man har. Samla allt på ett ställe.
Fånigt el ej, jag är så nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0