Två nya kompisar.

Nu är jag tillbaka på mitt gamla jobb, åkeriet i Anderstorp, Sandhals.
Det är kanon förutom att jag jobba natt, med tanke på hur kvällstrött jag är och idag kunde jag inte sova på fm utan sitter här. Få nog försöka gå och vila middag innan jag ger mig iväg i dag för annars blir det nog jobbigt i natt.
Kör matrial mellan bergstäckten i Hok & asfaltsvarket i Sävsjö, låter kanske inte kanon roligt, men då tro ni fel! För det är det!
Kanske inte i ett års tid och enbart den körningen men just nu är det kanon och jag trivs som fisken i vattnet!




Detta är mina två nya kompisar, ganska snälla och sammarbetsvilliga båda två!


Kommentarer
Postat av: sara ♥

Va kul att du jobbar jenny! ser fram emot att hora allt om dessa stora bilar i host!

2010-07-07 @ 09:40:15
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0