Fredagsmys.

Mikael har jobbat som en tok hela veckan så jag hade förberett lite god middag, lika bra att smeka medhårs.
Han var dunder förkyld så det blir nog en lugn helg.
I torsdags efter majongen var jag & Kerstin hos "tjejerna på Wulumutshi", de säljer en massa godsaker till en rimmlig penning. Så förätten inhandlades där, fisken hittade jag i affären och som många gånger för så var Kate räddaren i nöden så jag fick en burk med rom från dem. Var inte alls sugen på att ta mig ut till Ikea för en liten burk rom.
Lugn och mysig fre kväll blev det, ett avsnitt av "på spåret", sen var det sängen.


Mozzarella, tomat, pinjenötter, basilika & olivolja.



Stekt lax, kokt potatis, romsås, smörkokt sparris & sallad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0