Fika besök.


Axel hade det bra på min filt, men han har inte riktigt fattat hur man gör när man kryper.
Nu är den i tvättmaskinen, det var ganska bra att du spydde ner den lite så var det en anledning att tvätta den, det var nog ett tag sedan sist.

Torsdag:
De flesta torsdagar börjas med majong, idag var det hos Gunnel och jag hade för ovanlighetens skull kommit ihåg min pengabörs. Fick inte majong en enda gång idag, det är ju skit! Och inte gick det så bra heller, men fick ändå till det lite sista rundan.
Hem, i med lite lunch och sen bakade jag päronpaj för lite innan 15.00 kom Anna & Axel på fika besök.
Vi hade det jätte mysigt och pajen smakade bra även att det blev lite fel.
Tack för besöket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0