Nattligt besök!

Jag somnade gott lite efter 23, vet inte vad kl var när Patrik ringde och sa att han landat.
Måste vara något fel i kominikations nätet för både jag och Mikael har skickat sms till honom utan att det gått fram, jaja. Kl 01.30 ringde han igen och sa att han nog var utanför. Yrvaket klädde jag på mig och gick ner, han var rätt!
Det blev en sabb syn av lägenheten och utsikten, jag visade honom frukosten då han tittade på mig och frågade:
- Vaa stiger inte du upp och servera frukost?
- Skulle knappast tro det.......
Frågade om det var något han behövde ha tvättat och konstigt nog (efter en vecka i kappsäck) så var det det, nu rullar maskinen.
Han hade med sig en jätte laddning tidningar, toppen! Jag fick dem av mamma I-L i somras men min packning tillät inga tidningar men nu är de här! Man kan ju inte resa hit med 20 kg egen packning menar jag för då tar man ju sig inte hem när man har shoppat nytt här nere och det vore ju synd om folk åkte med halvfulla väskor, därför är vi duktiga på att beställa efterlängtade saker, som mat. Men det funkade ju inte i detta fallet med tanke på att han skulle resa runt i en vecka innan han kom hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0