Nu är tanden borta.

Äntligen är den fjärde och sista vsidomstanden borta!
Nu är kl 14 och jag ska nog ta och vila lite efter denna pers!
Tur att det finns flytande föda i form av shake!
Det blöder som tusingen, el jag det kanske inte är så mycket blod men det smaka ju piss och bara att se en ränna med blod på övriga tänder när man tittar sig i speglen gör ju en sjukare än vad man igentligen är.
Bedövningen börja släppa nu så nu börja man känna hur ont det igentligen gör. Fick två st piller som jag kunde ta om det gör för ont, ja lite till så är det nog dags för ett sådant.
Innan de skulle börja la de bedövning men fick lägga till två ggr medans de höll på, men när de lagt första och skulle vänta i några minuter för att det skulle börja verka sa hon: this is not a easy one! Nej men tack för de uppmuntrande orden så här innan!
Hon delade på den i tre el fyra delar för att få ut den och jag trodde käkarna skulle gå av som de dände och hade sig.
Men efter 1 timme och 20 min var jag ute, 1900 kr fattigare, några små gram lättare, en käke som var sönder bänd, en käke som knappt rörde sig som jag önskade och så smkaade allt blod, underbart!
 
Behöver nog duscha oxå, låg där spänd som en fiolsträng och svetten lackade. Kännde hur hjärtat bankade, snudd på som ett löpa pass.

Nää nu får det allt ta och bli sängen.

Kommentarer
Postat av: mamma

Ta hand om dej Hjärtat,kram

2010-10-06 @ 09:44:44
Postat av: mamma

Ta hand om dej Hjärtat,kram

2010-10-06 @ 09:45:21
Postat av: Robban

Usch! Jag som har 3 kvar......

2010-10-06 @ 10:58:04
Postat av: Karolina

Bra jobbat!

2010-10-06 @ 17:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0