Bosatt i Sverige.

Nu har jag varit bosatt i Sverige i en vecka, det känns ganska bra.
Har börjat måla i det lilla huset där jag ska bo, ha jobbat några dagar och träffat några kompisar. Full rulle kallas det visst!
Ha försökt lära mig köra en ny bil i veckan, det har väl varit varrierande resultat på det men i natt ska jag ut och tuta i min emsamhet så det är bara att hoppas på det bästa.
Nästa vecka dra partyn igång, ska bli spännande att se hur reaktionerna på denna kollekion bli!
Det är ännu inte riktigt bestämt om Mikael stannar kvar i Kina el om han flytta hem men fram till jul är han kvar där nere och försöker få allt att fungera.

Har en endel kinaberättsler kvar att skriva, hoppas på riktigt bra inspiration när jag kommit iordning i min lilla lya. Sen får vi väl se hur det går med denna sidan, den heter ju: Mikael & Jenny i Kina.

Kommentarer
Postat av: Micke "Släggan"

Halloj!



Flyttat hem?? Vadan detta?? Trött på att vara lång svensk bland alla små kineser?? ;)

2010-11-04 @ 19:40:10
URL: http://sledgemeister.blogg.se/
Postat av: Micke "Släggan"

Halloj!!



Va?? Tillbaka i Svedala?? Hur kommer det sig?? Trött på att vara lång svensk bland alla små kineser??? ;)

2010-11-04 @ 21:07:22
URL: http://sledgemeister.blogg.se/
Postat av: Christel

Hej,

jag är en tjej p å35 som ska hänga med sambon till Shanghai tre månader i vår och nu letar jag sysselsättning för fullt, har två månader på mig :) Undrar om ni kanske har nått bra tips, jag är intresserad av allt, volontärarbete, aupair och så klart helst betalt arbete :)

Vänliga hälsningar

Christel

2010-11-14 @ 20:08:53
Postat av: Mikael

Hej Christel,

du kan kontakta mig, [email protected] eller kolla med swedeladies.se

Mvh

Mikael

2010-11-16 @ 09:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0