Hem för sommarlov.

Vi hade en sådan bra plan för sommaren hemma i Sverige, men så kom Mari.B & Daniel på att de skulle gifta sig och var vänliga nog att bjuda oss till deras stora dag den 29 maj.
Då ställdes allt på ända och allt blev: hur ska vi göra nu?
Mikael sa direkt att han kan inte åka. Jag då? Jag ville ju naturligtvis vara med på deras stora dag, skulle jag då åka hem och sen tillbaka för 4 veckor, vara kvar hemma tills Mikael kommer i juli el skippa deras dag?
Det har varit mycket fram och tillbaka och lite fram till, men nu är det så här:
Jag åker den 24 maj, lndar så på dansk mark den 25 maj. I Alvestad står välkomstkommitén och sen är det fika hos moster D och sen, sen är det Siggebo!
Mikael kommer antagligen den 10 juli, det är sex veckor från varandra! Har redan ont i magen för hur jobbigt det kommer att vara, men nu är det som det är och man får njuta av det som erbjuds!
Man har ju det väldigt priviligerat som man har det, men ändå kommer det att kännas lite ensamt när sin andra hälft är på andra sidan jorden!

Lite glad blir man allt när jag fick detta mailet av Frida härromdagen:

hej!
 
nämen vaaaa??? aaaa ska du vara hemma ssååååå länge? JIPPI!!!!!!!!!!!!!! :) ja då ska vi umgås!!!! :)
skit kul!!!! jag trodde det skulle bli som förra året att du bara var hemma några veckor och kom sen tillbaka i juli med mikael.
 
Nu har jag fått ett leende på läpparna, vad kul!
jag tycker att det bruka bli lite stressigt när du är hemma annas och ska hinna träffa alla på kort tid, men nu så blir det ju kanonbra!
 
kramkram

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja det var ju kul, tyvärr så kan vi ju inte ses den första veckan, den 25maj så åker ju jag, Klara, mamma och Farmor Elin till Zakynthos då, vi flyger fr Göteborg, annas hade vi ju kanske sets ändå. Jag ska hem och packa till New York nu. krammmmm

2010-05-07 @ 14:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0