Brand

Härromdagen när jag satt & pärlade hörde jag en massa seriener & tänkte det att det lät inte som de vanliga ambulansserienerna men brydde mig inte mer om det. Så gick jag på toa och från vårt toa fönster ser man ner på några balkongen och där såg jag att det stod en och tittade. Nyfiken som man är så gick jag oxå ut på balkongen för att titta och när jag kom till vardagsrummet kände jag brandröken. Det var ett hus nedanför vårat som det vällde ut rök från men brandmänner gick lugnt runt och fixade och efter bara några minuter så lämnade två brandbilar stället. Det syns inget men det finns nog inte så mycket kvar av insidan med tanke på vilken rökutveckling det var, tyvärr!
Hoppas allt gick bra med människorna som bor där och att de har någon stans att bo nu!





 
Folk vara vallfärdade till branden, nyfikna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0