Lost Heaven.

Dagen efter nyår var vi ett par stycken som skulle ut och äta och då kom Ingrid med den briljanta ideén att vi skulle gå på Lost Heaven, problemet var bara tt det var stängt uder ledighteten så då var vi ju tvugna att ta detta vid senare tillfälle, det tillfälet var i lördags.
Vi började hemma hos Janne & Ingrid med lite vin, sen var det proemmenad ner till resturangen. Det är farligt att gå där och tjöta när man ska till något nytt ställe, jag vet på ungefär var vi var, men släppa mig fritt så "vett i sjttsingen" om jag tar mig dit. Men som tur är så finns det visitkort!
Vi åt gott & hade det trevligt, sen tog vi kaffe på ettt annat ställe men vad det heter, det står i stjärnorna det.






 
Hemma hos Ingrid & Janne.


Tjejligan!

     

 
Små barn roa sig själva.






 
Toan var lite rolig, det var ingen spegel utan där kunde det dyka upp en man. Tyvärr fick jag ingen "man spegelbild".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0