FASTER!

Den 5 mars hade jag & min lillasyster Annie tänkt att vi skulle börja titulera oss med en ny titel: Faster.
De där första gångarna bruka väl gå över en del så jag hade inga stora förhoppningar att det skulle ske just denna dag, men idag kl 06.15 fick jag ett sms av storebror Robban att Karl Magnusson, 3415 g, 53 cm föddes kl 22.23. Alla mår bra.
22.32 svensk tid var kl 05.23 här, alltså, du var ganska snabb ut och skickade sms!
Jag sover som en stock, men idag vaknade jag av sms,et coh sen hade jag svårt att somna om. Skrev ett blogg inlägg i huvudet och funderade allmänt, efter en stund så kom jag på att: Karl föddes på  min (jaja, vår) mormors födelsedag. Hon hade lite coolt födesedags datum 040304, Karl får 100304, gaska coolt det oxå men mormors är nog coolast.
Det var bland det första mamma sa när Robban & Jenny berättade att de vänstade barn i början av mars, att det kunde ske på just mormors födelsedag.
Nu måste jag nog ta och göra ett litet sött kort och i helgen blir det nog lite shopping till vår nya familjemedlem!

Robban: ta nu hand om din lilla fam och ha det så gott!

Kram på er alla tre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0