Vänta på spisen.

Ja, jag vänta på spisen, men inte på att spisen ska bli ledig, utan att Mikael ska sluta sitt telefonmöte som skulle vara i en timme och nu har de pratat i 1.5 timme och innan dess är det nog ingen ideé att dra igång med stor kok för så få man nog reda på att man lever om man skulle störa honom nu när han prata med stor hönsen.
Hade oxå hoppats på lite fika sällskap men nu får det bli datorn som sällskap för jag orkade inte vänta på kaffet längre.
Idag har det mest varit in och ut känns det som. Efter att ha pallat sig upp ur den sköna sängen så var det majong hos Kate, nära och bra. Fick ihop över 5000 pengar (det låter bra men det är i tio öringar). Lunch med Mikael, Regina & Maggie. Upp ii lg med frukten och de lånade skålarna. Ut igen och till blomstermarknaden, det behövde en förnyelse av blommorna här i lg efter julledigheten. I med dem i vatten och ut till affären, fick nog hem det jag hade tänkt mig så nu efter att ha fixat med blommorna så ska jag nog inta villäge lite för ikväll ska jag bli bjuden på middag på ett lyxigt thai ställe en bit bort. Det blir säkert jätte bra, bara jag få lite sömn innan.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0