Tillbaka i Kina.

Allt gick bra och nu är jag åter i Shanghai, + 5 grader och sol (men nu är det kväll och mörkt).
Efter alla tårar på perongen då jag vinkde av mamma & moster D så flöt allt på bra. En språng march i Munchen skadar ju aldrig. Flygvärdinnan var snäll och lät mig gå av först men vad hjälpte det när planet blev pakerat mitt ute i ingenstans och vi fick åka buss in till terminalen. Där var det snö så både bussar och flyg slirade fram i halkan. Man känner sig inte som en atlet presci när man kommer flåsande med handväska, tjock jacka och kabin väska. Var vid gaten 7 min innan avgång och då var där kö. Hade behöft ett besök på berömda stället men kände att det var inte läge med 7 min tillgodo, men med facit i hand så hade jag hunnit gå på toa 100 gånger för vi stod på backen i över 1.5 timme innan vi gav oss av. Väntade in folk och sen tro jag inte vi fick flygtillstång och guu vet allt. Åt iaf middag kl 01.00, inte konstigt att både magen och knoppen är ur balans. Sov skapligt på planet så resan gick fort. Synd bara att jag inte lånade med mig bok nr 4 av kate oxå, nr 3 var slut på planet mellan Köpenhamn och Munchen och jag är SÅ nyfiken på fortsättningen!
Nu är det som sagt tis kväll, allt (jaja nästan allt) är uppackat, pratat en stund med Kate. Mikael är kvar i Changzhou och knegar på, problem med datorn och då är det katastrof på hög nivå! Föhoppningsvis så kommer han hem imogron kväll.
Upptäckte ett annat problem, tvättmaskinen står med tvätt i sig med en programtid på 1 min kvar och då kan man ju inte öppna eländet. Ha trykt på de flesta av knapparna men inget händer, så det få bli till att kontakta ingegörerna imorgon och hoppas på att de kan skaka liv i maskinen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0