Måndagen den 11 jan.

Ja då var det måndagen den 11 jan och jag skall åka tillbaka till Shanghai, känns väldigt motigt just nu men samtidigt så längtar man ju efter "han denne dära" och bo på flickrummet funka ju inte heller i all oändlighet.
Men att säga hejdå för ett halvår, lämna all den fina snön, skogen och alla kompisar, det känns!
Men så kommer man ner och då blir allt säkert som vanligt igen och allt blir bra.
Ska fika hos moster D på väg till Alvestad, sen blir det tåg från Alvestad till Köpenhamn, vidare till Munchen och sen Shanghai. Problemet är bara att jag har 30 min på mig att byta i Munchen och de gick inte med på att boka om det, så det är bara till att hålla tummarna på att man ska hinna och att vänlig personal hjälper mig, annars blir det en natt i Munchen och det känns som jag kan vara utan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0