Lårkaka?

Inte för att jag har några läkar kunskaper och inte så många idrottsskade kunskaper heller, men kan man få en lårkaka så är det med största sannorlikhet det jag har fått.
Åkte 8 km längd härromdagen i ett strålande väder, men kroppen var trött och inte alls så på hugget och uppmarksam som dagen innan, så efter att ha avslutat min motionsrunda, pratat med Mikael en stund så skulle jag bara åka de återstående 300 meterna ner till vägen, när det var 20 meter kvar så gjorde jag en ordentlig vurpa! Så mycket snö som det ändå ligger här så lyckades jag ändå hamna på en rot el sten, något hårt var det iaf och det gjorde ONT! Både på låret och i knät. Men hem kom jag och knät gick över men på sidan av låret finns nu en blå, hård kaka. Så nu borde jag väl vara en "riktig idrottsman"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0