"Jet leggad"

"Jet leggad" som få, here guu så jobbigt det kan vara att stiga upp och då lika svårt att somna.
När kl visade 00.30 igår var vi i full gång, jag sydde och Mikael satt vid datorn och fixade. När kl visade 01 så tyckte jag nog att vi borde nog ta oss till sängen även om vi inte var ett dugg trötta.
Jag hade fått en pajas i sängen, han sjöng och var allmänt fånig, helt upp spidad! Men då var jag som en serie figur: TYST!
Och efter en stund så somnade han som en sten, men där låg jag............ Filosoferade som världens ovesäntligheter.
Nu är kl 09 och vi är iaf uppe, jag laddar med lite frukost inför ett hårt parti majong hos Kate nu kl 09.30.


Kommentarer
Postat av: Robban

Grattis på Födelsedagen!

2010-01-14 @ 09:51:42
Postat av: mamma A

Kramar i massor.

2010-01-14 @ 10:17:53
Postat av: Britt-Marie

Ett stort GRATTIS på födelsedagen! Hoppas allt är bra där borta.

Kramar Bittan

2010-01-14 @ 12:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0