Första dagen i Shanghai denna våren.

Det gick som en smäck att somna igår kväll, varre blir det nog kväll, men det är ett senare problem. Upp var lite varre, även att man sovit sina timmar och + några till. Solen strålande in genom fönstret så vädret kan man ju inte klaga på, därimot var termometern lite väl lågt, -2 grader. Men det rätta sig säkert till frammåt dagen.
Fick schampoo för brunetter av Annie i julklapp, det luktade choklad så nu går jag runt här och inbilla mig att hela jag luktar som en chokladkaka, då borde man ju bli populär!
Chokladkak el inte så skall jag iaf bjuda Ellen på chokladmuffins nu på fm (det var det som frysen ernjöd), lika bra att börja träffa lite folk så man inte bli sittandes som en torr kärring.
Ikväll kommer förhoppningsvis Mikael hem, det hade ju varit ganska trevligt. Hoppas bara hans dator har tänkt hoppa "ista" så allt blir frid och fröjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0