FEST!

I fredags var det FEST! 28 års kalas för alla glada männsikor här nere. Det blev hellyckat, alla var glada och maten smakade bra. Jag/ vi hade gjort paj, en broccoli & skink paj och en köttfärspaj. Inte vill man att maten ska ta slut när det är fest och vi trodde alla skulle vara utsvultna en fre kväll, så var inte riktigt fallet, vi fick EN MASSA mat över. Så maten räckte iaf.
Kristina & Anders som skulle flytta dagen efter gav sig hem frammåt tolv tiden, men de tappraste stannade till kl var över tre. Efter det så sanerade vi lg, Mikael placerade sig vid diskbänken och jag fixade det andra. Kl 04.40 stöp vi i säng.
Jag ska nog alltid ha fest när jag är jet leggad, jag var PIGG hela kvällen och natten, TOPPEN!
Fick oxå en massa fina paket, en sorts skafts som man kan ha på en massa sätt tack vare ett par knappar, ett ur snyggt fat som man säkert både kan ha till mat & dekoration och lite loika goda saker till strupen.



Två höns i "herr avdelningen"



 
Fam Brofelt, Stella hade de lämnat hemma. Men Anna-Lisa var med hela kvällen och sov mest.


De tappra!

 
Ellen, Ellen, Ellen, vad gör du igentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0