Weitang.

I tisdags var det dags för Weitang igen, det var Charlotte som skulle dit innan hon flyttar hem till våren och frågade om jag inte ville följa med.
Tack!
Vi var sex förväntansfulla tjejer som gav oss iväg mor pärlpalatset, vissa av oss köpte färdigt och vissa av oss på sträng, el både och som jag.
En hel dag kan man kalla det när man lämnade lägenheten kl 08 för att ta t-banan och apostlahästarna till Charlotte och var hemma 18.20, då efter att ha åkt runt hela Shanghai. Det regnade så chaffisen körde hem  oss alla och någon måste ju vara sist ut och det blev jag. Jag satt där och intalade mig själv att: här inne är det varmt och skönt och jag slipper vara ute i regnet och trängas med alla andra. Men guu vilken trafik det var då! Marks att jag bruka vara inne den tiden på dygnet

   
Det finns lite att välja på om man säger så!


När man shoppar hårt så måste man ha lunch, matsäck.


Jodå, vi var innomhus och handlade pärlor men i de stora lokalerna som inte var uppvarmda blev det kallt!
Tur att man har bra kläder!


   
Shopping på hög nivå.
Imitten: Åsa ser mycket nöjd ut över sitt nya inköp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0