Nu är jag bagare.

Mycket, handlar om tillfälligheter el att min kompis känner en som känner en & han behöver någon som gör....
Lite så känns det nästan i detta fallet:
Jag har en kompis, Camilla (som tyvärr flyttat tillbaka till Sverige), Camilla har en kompis som heter Hong (nu är hon snudd på en kompis till mig oxå). Hong har en man som är född i tysklad och driver här nere i Shanghai tillsammans med några andra ett företag som säljer krav markta grönsaker. Han och några andra har startat en liten resturang väldigt nära oss där de säljer sallader, mackor, soppa, kakor, joucer m.m.
Hong visste vem jag var och vad jag gjort innan vi flyttatde ner hit och på den vägen är det,nu bakar jag kakor till denna resturangen lite då och då. Bla igår kväll.
Det blev silvia kaka, havredrömmar, coccostoppar och en egen varriation av mör kaka m en choklad godis i mitten.


Zets meny.



Sugna?
Kakor i massor, med tanke på att vårt kök inte är så stort så ser det lätt ut som ett bombnedslag när jag är i farten. Här är det dock uppstädat.


Kommentarer
Postat av: mamma A

Undrar vad recepten kommer ifrån !!??

2010-02-05 @ 15:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0